Friday, October 23, 2009

| Nikon D3000 | Camera DSLR idaman hatiku

Assalamualaikum



Tgh-tgh malam buta ni aku xboleh tido sebabnya ak mengidam. Mengidam ape? Ha mengidam kamera la title pon camera kan?. Ahad ni nak pg sepang tgk MotoGP kawan2 bwk kamera DSLR n semi SLR. Aku punya malu aku nak nyatakan disini tp xpela malu kejap jer. Tak lama lg aku nak angkat kamera Nikon D3000 ni kt Shashinki.com. Trus sampai depan muka pintu rumah aku.

Papepon nak kurangkan rase mengidam ni aku da register akaun dan da wat wishlist. Cume $$$ duit je masalah. Bukan masalah ape dalam simpanan sijil simpanan premium aku ada la skit dalam bank ada ada la skit. Masalahnya kalau aku beli skang abis la duit aku. So ape aku nak isi dalam tank minyak motor n kereta aku nnti kalau duit xdak. So fikir2 balik baik pas abis blaja ni. So ape pendapat korang?

Reactions:

4 comments:

solehsunar said...

aku cadang pas blaja kita beli 2org..dpt murah ckit..:D:D

Muhammad Amirul said...

erm ok
aku da create akaun kt shashinki jadi trus bank in kat aku nnti..
pastu kte bukak studio kte

norhaizan said...

wah..lelaki pon ada mengidam2 jugak..hihi...

Muhammad Amirul said...

erm mengidam lelaki lain...

Related Posts with Thumbnails
ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!