Monday, October 12, 2009

Hamster, Mandi Sungai, Litar Elektonik Projek dan Memancing

Sabtu
10 Oktober 2009
0840 am

Hamster aku beranak 5

sebelum aku bertolak ke kelas selalunya aku akan bg hamster ak mknan dulu.
so pagi ni ak nak bagi makan sblm pi ujian math aku tgk hamster ak ni da branak 5 ekor plak tu alhamdulillah bertambah lah bilangan haiwan peliharaan ak dalam akuarium ni. hahaha


5 ekor tu


1200 pm

Mandi Sungai di Ampang, Ipoh

habis je ujian math sume pakat pakat pi mandi sungai kt ampang. yang pg antaranya syuib, solehin, ak sendri, zufri, dan syerul.
ada juga budak perempuan klas kami yang ikut tp dorg lwt sampai.
macam2 aktiviti la yang kami wat lelaki jer la. antaranya buat istana pasir n main air sampai penat dan masing luka akibat berperang bom pasir dan terpijak batu yang licin.







habis jer mandi sume penat dan lapar nak pg makan. jadi kami pon makan la kt medan selera stadium


ni bangunan yang runtuh kt ipoh sampai skang msih dalam siasatan polis

2000 pm

Litar Elektronik Projek

malamnye plak ak ada keje. keje projek ak yang perlu ak setelkan sblm pg mancing besoknyer.
siap je lita ni ak pi anta kt uam ahli kumpulan ak dalam kul 1.




Ahad
11 Oktober 2009
0800 am

Memancing

ahadnye plak kami pi mancing kt kolam memancing HBUK sehingga pukul 1 dgn pnas teriknyer. huuuu ikan plak xbrapa nak makan umpan kami.
yang pg ak, syerul, aki, anuar dan fazlin.




ni jer hasil tangkapan kami

Reactions:

3 comments:

Anonymous said...

geli tgk baby hemster tuh...
tp mcm pmadam gatah pn de...haha

Muhammad Amirul said...

geli tapi mengata...
tq for comment

pelangihatiku said...

hihihi... mancing ngn makwe ye...

Related Posts with Thumbnails
ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!