Saturday, September 18, 2010

Saya tersenarai sebagai Pemenang


Hari ni merupakan hari terakhir cuti aku. Esok aku dah masuk kerja, setelah puas cuti raya seminggu dari hari khamis yang lepas. Sakit kepala juga cuti lama lama ni tambah pula kalau pergi beraya ke rumah saudara mara dan kawan kawan lemang, rendang dan kuih kuih la hidangannya.

Harini pun sakit kepala juga. Ye lah besok dah nak mula kerja balik. Rasa tak puas pula cuti. Cuti raya ni juga yang membuatkan blog aku ni sentiasa rasa nak update walaupun merapu.

Harini sebenarnya tak ada apa aku nak ceritakan disini. ON saja netbook aku mesti search amirulsafri bagi traffic naik. Tiba tiba url aku terselit dalam blog HazmanFadzil.Com dan aku tersenarai antara Pemenang GIVEAWAY – Duit Raya & Baucer JUSCO.

Aku tak tau pula bila masa aku ada masuk contest ni. Setahu aku satu contest saja yang join iaitu Raya Sakan Contest by Insan Tinggi. Ini adalah kerana HazmanFadzil.Com mencari pengomen bertuah. Dan aku pula tak tau macam mana aku boleh sampai ke blog beliau dan aku komen entry yang mana. Aku tersenarai sebagai pemenang pada Raya Ketiga, nama dan url aku berada diatas pula tu.

Alhamdulillah selama aku blogging ni ada juga aku sesuatu yang buat aku nak bergiat lebih aktif dalam blogging ni, selama ni aku suka suka saja untuk berkongsi cerita. Dan entry ini tercetus daripada giveaway. Terima Kasih kepada Hazman Fadzil kerana bermurah hati memberi aku Baucar Jusco.

2 comments:

hazman aka species1980 said...

Tahniah yea di atas kemenangan....

Anyway time kasih la ye sebab buat entry khas untuk hadiah yang tak seberapa tue.... Akan tetapi saya still nak buat GIVEAWAY lagi di masa akan datang .... konsepnya senang.... anda KOMEN .... anda dapat HADIAH....

kisahsensasi said...

Whoaaa.... ada hajat nak buat GIVEAWAY gak yea.... jangan lupa canang satu kampung yea... Teruskan enjoy dunia blogging....

Related Posts with Thumbnails
ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!