Friday, November 13, 2009

Aku berlepas ke China


Hehe title entry aku kali ni yang akan membuatkan orang masuk ke blog aku. Dan pastinya akan ada keyword sebegini dalam analytics aku Hits.

Tepat pukul 11.30 malam tadi ayah aku berlepas ke Kuala Lumpur dengan menaiki bas ekspress di batu gajah.
Keesokkan paginya akan bertolak pada pukul 09.05 daripada Kuala Lumpur International Airport dengan menaiki pesawat Boeing MH 0378 dan dijangka sampai di Beijing Capital International Airport pada pukul 15.05.
Kira-kira 6 jam penerbangan bersama Malaysia Airlines.

Semoga perjalanan ayah selamat sampai di China dan selamat pulang ke Malaysia aku doakan

departure time and arrival time

Cuaca sekarang ni di China sangat sejuk suhu berada pada -2 celcius iaitu bersamaan 28 fareinheit

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!