Monday, February 18, 2013

Tag Terima Kasih Norul Hadi & Norazmida

Assalamualaikum. 

Alhamdulillah rezeki itu milik ALLAH SWT. 
Baru-baru ini dapat tempahan dari luar perak, biasa la nak tahu dari mana dapat tahu perkhidmatan saya diketahui orang ramai rupanya dari Internet. Saya tak bertanya banyak, dan mungkin beliau google dan sampai ke blog saya ini.

Apa pun saya bersyukur sangat dapat tempahan tak putus putus. Pelanggan kali ini tertarik dengan Tag Terima Kasih Berkalendar yang saya hasilkan. Berbekalkan maklumat dari Whatapps nama pengantin dan tema warna. 

Dalam masa kurang 2 jam siap dan terus bersetuju tanpa ada pengubahsuaian lagi.
Pada sesiapa yang berminat untuk menempah Tag Terima Kasih Berkalendar bolehlah menghubungi saya




260gsm Art Card + Matte lamination
Full Colour Printing
sekeping serendah RM 0.10sen sahaja*
(untuk tempahan 1000 /  10 kotak)
bersaiz 54mm X 90mm
minima 100 keping / 1 kotak


Amirul Safri
+6012 450 4889



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!