Thursday, December 3, 2009

Bandar Seri Botani, Ipoh

Rabu, 2 Disember 2009.
Aku, Solehsunar, Amy, Syahirul dan Zufri berjalan-jalan di
Bandar Seri Botani
bertujuan untuk ambil angin di petang hari.
Sambil melihat permandangan baru bagi kami.

Tempat yang kami tuju tak jauh tetapi berbaloi kerana tempatnya sungguh cantik dan jauh dari pekan.
Suasana di waktu petang disini tenang disamping kita dapat melihat alam semula jadi walaupun semuanya hasil buatan manusia.

sebelum bertolak kene isi perut dulu

tu dia tangki simpanan air

4 serangkai

memancing tak boleh, berenang pun tak boleh last last duk tepi tasik

ada gaya tak?

bersukan tak sampai 5 minit. Action jer lebih





mula mula berjoget last-last lompat katak

ni lompat katak lagi

'nyorok nyorok' kata zufri

macam poster filem pulak

jalan jalan jumpe sesuatu jeng jeng jeng

zufri biografi

duduk atas busut anai anai

da nak balik.

sekian

Reactions:

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!