Monday, May 11, 2009

Take A Look At My Life And See What I See...

Ni pertama kali aku guna Blogspot ni sebagai tmpt aku boleh publish hasil dari lensa kamera aku yang xseberapa...bukan DSLR tp compact...
kepada kawan2 aku, gambar aku xde jadi gmbar korg la jadi model bg hasil kerja aku...
sila silalah komen... :-D








ni adalah aktiviti kami pada hari ahad dikala kebosanan xtau nak wat ape...
kami pergila ke Gua Kek Look Tong, Ipoh...
dorg ni baru pertama kali pergi gua tu padahal dekat dgn rumah sewa dorg...
mcm2 la dorg wat ni antara gmbar nyer...

Reactions:

3 comments:

Anonymous said...

gbr dh cantik tp...
model xkne aduh wat rosak gbr je..hehe

Anonymous said...

bersyujur la dengan ciptaan allah s.w.t, kita sebagai makhluk ni, jgnlah mengkritik ciptaan allah.....

nasz said...

hahaha..
lawa tmpat 2..
kat mane 2??
tmpt rekreasi ke.. rumah orang?

Related Posts with Thumbnails
ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!